18 oktober 2010

There is no phenomenon that will be the end of the world.


2012, when I let loose my anger against everything that was in my way. It will bring death and devastation.




Jag hade lite aggressioner idag så jag gjorde upp bilden jag fick i mitt huvud haha. Tänk att ett litet brev kan gör en så arg, hmm. Mitt Internet sa nej idag vilket byggde upp enorm frustration. Kan inte gå in på en del sidor, som bloggen t ex för det tog sjukt lång tid innan jag kunde skriva ett inlägg. Hmm, not goood! 

I morgon ska man göra lite mansgöra, ska lasta grus och grejer men en av mina bröder. Så jag ska vara vid vägen runt kvar i 7 i morgon bitti då jag vanligt vis brukar lägga mig! Under hur det kommer gå!  Men man måste ju sysselsätta sig med något, right? 
Hoppas på att kunna köra en gaddning på kusinen i helgen. Så sjukt svårt att hitta skjuts! Får hålla tummarna att det ordnar sig. Måste köra på som fan nu innan Skåne och jul! 
Tror det är dags att skaffa en kalender så man kan skriva upp tider och shiet!


Firat lilla syrran idag och igår. Så nu är hon myndig och glad haha. Grattis på henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.