5 december 2011

CrazzyyynessS

sdhsfh

Kan börja med att berätta om i Torsdags som slutade fint. Började med att jag åkte in till bror för att vi skulle ta en speldag på Fredagen så frågar han mig om jag skulle med och vara social med han och Filip på Royal. Så jag tackade ja eftersom hade inget bättre för mig hemma hos honom. Vi drog ner lite innan tolv. Tog inte så lång tid att gå ner. Satt där och var massa knasig folk, det var jävla afterwork grejs. Satt där lite små irriterad över lite folk som kom. Men det gick över sen. Grindlund kom och joinade oss vid våran tunna haha. Det var då allt började spåra. Filip, bror och Grindlund vart bara fullare och fullare. Var där verkligen till stängningsdags då bruden verkligen motade ut oss. Bror ställde sig och skrek på en taxi, fick idéer om julgranen på stan men dom lades ner. Det tog oss runt kanske en och en halv timme att gå från stan hem till Pontus. Vanligtvis tar det kanske 10 min.. Men han skulle rulla i jävla kyrktrappan! Dom skulle klättra på någon grej under bron, mörbulta en gul postlåda. Sen kommer vi till parken där Filip och Pontus då börjar leka med julgranen och slingan som sitter i den. Det blinkade så fint och kära bror beatboxa till blinkandet hahaha. Trodde jag skulle kissa på mig medan jag filmade. Filip stod bredvid och garvade precis lika mycket. Tog varsin souvenir gjorde dom också. Sen bar det av till lekparken för att dom två nötterna skulle trycka in sig i den där jävla tunneln för småbarn. Gick skit bra så åkte dom ruschkana så fint där också. Men nu kommer det sjuka delen av heeela natten. Dom ska kirra en julgran till brors lägenhet. Dom hittar redskap till det hemma hos kära bror och sa det att jag tänker inte följa med för stod inte ut med deras bravader. Så dom försvann iväg dyngraka. Går och lägger mig.Vaknar av att jag hör hur han vrider om nyckeln. Klockan är då 4 halv 5 på morgonen. Hör hur dom börjar as garva och så brakar helvetet löst! Ser ut varenda pryl i hallen flyger in i vardagsrummet sen därefter kommer då EN TALLTOPP?! Vad i helvete! Då har dom två jävla idioterna dragit hem en ca 2 och en halv meter TALL?! Inte nog med det så kom dom på det när dom kom hem med den att det var det. JÄVLA IDIOTER hahaha! Dom låg på golvet och as garvade. Sen insåg dom att det var lite för stor för att resa. Så det var ju bara att kapa skiten. Så nu står den där i hans vardagsrum och tar upp halva jävla rummet så fint! Till och med med en kruka vatten också. Bror frågar sig varje dag: Hur ska jag få ut skiten?! Ja det är en jäääävla bra fråga haha. Som mamma säger: Det är inte Filip och Fredrik, det är Filip och Pontus. ÄVENTYR!
Fredagen satt vi och spelade Skyrim, det var riktigt nice. Men sen vart det för långtråkigt så drog till Ante där det var lite folk. Slutade med att det var riktigt kul där också även fast man var nykter.
fdjfj 
Lördagen då åkte man hem, där mamma står och bakar lussebullar och senare på kvällen ställde jag mig och bakade årets första pepparkakor. Blir alltid lika “vackra” eeeellller?! Vafan dom ska ändå ätas upp!
Försökte leta efter julstämningen men hittade den inte riktigt. Hoppas på att den kommer snart!



IMG_8559IMG_8567

Har varit äckligt jobbigt med alla dessa enheter som ska lämnas in. Yenni ringde och frågade om vi skulle jobba tillsammans på dom man fick så tackade så klart ja. Sen fick jag reda på av henne att dom skulle vara inlämnade idag och deeet hade jag helt glömt bort. Trodde det var en hel vecka kvar och då började illamåendet och paniken bara stiga i en! Hur fan skulle man hinna det. Men det vart att plugga arslet av sig och nu har vi skickat in dom vi gjort tillsammans. Har bara mina kvar, men får inte arslet ur vagnen och skicka dom. Istället sitter man här och skriver?! Stupid girl.. Trodde jag skulle bli magsjuk idag när man satt hos bror, mådde skit illa och skakade typ. Men gick över senare. Var nog kanske bara stress? Får hoppas på det!

IMG_443022

Har satt ihop ett Dubstep album på Spotify, check it out, riktigt härliga låtar för dom som gillare!
http://open.spotify.com/user/elina.a/playlist/6ux8nG9oU4uC0YnpI32ksv

Härligt mitt huvud har börja gått igång på att producera texter igen. Kan bara komma upp massa ord och meningar i skallen och då är det bara att skriva ner annars försvinner dom lika snabbt igen. Ibland skriver jag även för att minnas en del saker eller bara som en försvarsmekanism man har.

The newest from my head:
Pojken faller ner i mörker utan det sken som stöttar han sköra ben. Strider mot den ondska som ingen annan kan se, det är bara att sitta där och le. Kriget utan dess slut är ju bara sjukt, en lösning måste finnas men har helt enkelt fördimmas. Den dimma där han helt enkelt vill försvinna. Han är en ensam soldat i sitt eget krig, där det bara är att fortsätta ut i strid.
Elina Andersson ©

När ingen i världen förstår vad som egentligen försiggår. Att känna den annorlundahet som fyller ens kropp, en aura av ett ensamt barnarops röst som söker någon sorts tröst. En blotad vink har visat att det finns en liten hint om ett liv utan tvingad handling och förbarrmning. Man kanske bara här i världen söker en sanning, 
Elina Andersson ©


Vill bara tillägga att alla säger att det snöar, dock i Eskilstuna men inte fan kommer det någon satans snö här?! VART ÄR MIN SNÖÖÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.