15 december 2011

So tierd

sdfghjkIdag tog man sig upp för att åka in till sta tjugo i sex för att sedan få sig en ansiktsbehandling av syrran, dom hade att dom fick ta med sig en och ge gratis så då fick jag det. Kan säga att det var riktigt jävla skönt! Hon är grym på det verkligen även massage. Så man har ju tur för då får hon gärna göra läxan på en hah. Nej men så nu är man len och mjuk som en bäjbiröv i ansiktet!
Höll bara på att garva ihjäl mig när en finsk tant stod och vrål glodde på mig när ja stod och sminkade mig efter. Tantalunan stod liksom verkligen skit nära också, man ba: Ahhaaaa?! Vafan vill hon då?. Snurrigt det där! Syrran stod bakom mig och as garvade haha.
Efter det så skulle ja egentligen bara handla lite smått skit till mig och mamma men fastnade på stan även fast jag verkligen hatar det. Så blev lite flera julklappar inköpta. Så jobbigt det där när man hittar massor man vill köpa till familjen men kan inte det. Skulle verkligen kunna handla bara saker till dom för jag älskar verkligen att ge bort. Så hoppas dom kommer gilla sina julklappar hihi. Så nu är man helt körd vi huvet, kunde knappt smsa. Måste nog ta ett break från dator och telefon och bara aa vet inte. Kan inte ens komma ihåg längre vad jag gjort under veckan eller vad det har stått på ett sms.



Fick se detta mejl nyligen:
God morgon Elina!

Stort GRATTIS!!! Kursen är nu klar och godkänd. Tack själv för gott samarbete. Du är verkligen en toppen tjej. Lycka till framöver.

Stora Kramar Marita

Så nu är Psykologi kursen avklarad också och vi kommer inte ha Marita något mer som är jävla sad för hon var en grym lärare och grym på att lära ut. Kommer sakna henne.
Hittills har man fått Godkänt i alla kurser som är avklarade. Men det är flera på gång. Den 10 Januari börjar vi med Medicinskgrundkurs och den såg lite smått jobbig ut eftersom det är hela 9 enheter som ska göras + praktik. Funderar på om man ska börja lite tidigare.


IMG_8730

¨
Trodde inte jag skulle direkt passa i vinröda braller men det gjorde man tydligen och inte kosta dom mycket heller. Första gången på flera år som man hittat ett par “vanliga” braller som sitter bra. Inte lätt men världens knasigaste form på kroppen. Men nu jävlar så hitta man allt! Sen fick man i julklapp en super fin tröja av John! Älskar den verkligen. Sen gjorde han någon han vet att jag hatar, men kan inte vara arg på han! Han är för jävla gooooo och super snäll!




juuul

I lördags så kom syrran hem så vi passade på att sätta ihop vår pepparkakskyrka. Kan ju säga att det var ett jääävla äventyr! Började med att jag och mamma skulle sätta ihop alla delar. Lyckades smälta en smörkniv i stekpannan sååå det blev lite extra krydda i det hela. Stelnade ju fort som satan så rena paniken i köket och en del delar var helt sne knullade. Sen när syrran då kom hem så vart det att dekorera skiten. OJ OJ oj så vacker den blev!! Ellllller?! Hah den färggladaste kyrk jävla jag har sätt i alla fall. Mamma och syrran har sitt sug att bara slå sönder skiten och äta det hah. En vacker dag så!

IMG_8744

Jaha då är det bara 9 dagar kvar till julafton. Man kan ju undra var snön är någonstans! Var liksom 4 + ute idag och det ör fan S I C K T! Utan snö är det ju ingen jul. Det är som sagt själva julstämningen ju. Har knappt alls fått någon sådan. Känns typ inte som att det kommer bli någon jul för det. Hörde för första gången igår EN jullåt på radio?! EN! Hallå dom ska ju spela massa sånt. Samma sak på tv så är det knappt några julfilmer. Det var det alltid förr! Lite sad blir man ju. Får bara hoppas att man får jul känslan snart. Kanske blir att åka till Nyköping på Nyår med Martin och Marre! Skulle vara kul att fira någon annanstans en här. Inte för att man dricker eller så men aa. Förra Nyårsafton sög så hårt att jag aldrig mer skulle fira det. Usch det var fan hemskt, kallt och irriterad var man.

Här kommer lite smått kassa bilder jag tog DÅ det fanns snö under några dagar.
   IMG_8721IMG_8724

IMG_8726
IMG_8729

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.