18 december 2011

Där satt den!

IMG_8786Igår så lyckades man riktigt ordentligt. Faktiskt en riktigt stolt brud för det! Lyckades med att göra ett grymt gott Vörtbröd ( Julbröd ). Mamma från att vara hängig till att stråla som en sol när hon smakade på det. Gillar hon det så blir man gryyymt nöjd! Så hoppas bara mina kära bröder kommer gilla det på julafton sen. Ska nog bjuda farmor och farfar på det också se vad dom tycker.

IMG_8791Idag mår man inte mycket bättre. Har känt mig krasslig som fan sen i förgår kväll. Tungan gör skit ont och blöder typ ( Vet, låter skit nasty ) känns typ som man har skurit sönder den. Hela kroppen typ pulserar och huvudet känns typ tungt. Hoppas bara det fan går över snart.. Vill ut och röra på mig i snön och så. Gjorde det idag med mamma för vi kände att vi behövde komma ut, vi vart mycket piggare för ett tag. Men det var skönt ändå. Skottade så Tobbe skulle kunna komma upp med bilen också nere vid vägen, jävla vall jävel! Sen vart det att baka julgodis, vilket var skoj. Det vart riktigt bra och man kan äta det med god tanke eller vad man säger ( När det är nyttigare en annat ). Trodde det skulle bli kaos men nejdå, FÖRUTOM när jag skulle öppna kakaon.. Det var en påse och så skulle jag öppna den som alla andra påsar, men fick känslan av att man kanske ska klippa upp den när jag stod där och drog men det var försent för helt plötsligt på POFF åkte hela skiten typ upp så det sprutade kakao överallt på hela bänken. Mamma tyckte inte riktigt det var lika kul som jag då för jag kunde inte hålla mig för skratt så stod och tok flabba hah. Det såg faktiskt kul ut! Resultatet vart iaf kanon.
IMG_8793

Har även gjort lite små ändringar på bloggen som kanske syns här och där. En fråga grej, sen så där man kommenterar så kan man trycka: Like it, Intressant och Ogilla. Sen även en Julbild på sidan över fråge grejen som jag fixade i Photoshop.

Känns som att det kan komma att bli lite stressigt i veckan. I morgon, Tisdag och Onsdag ska man väll inte göra något speciellt så men sen Torsdag blir det att dra till stan med mamma, handla dom sista julklapparna osv. Sen Fredag blir det att fixa allt inför julafton! Menas med en jävla massa. Det är ju tur att det kom snö för idag för första gången fick man lite julkänsla faktiskt! Vem fan vill ha en lerig julafton. That´s fucking wrooooong!
Kom på en sak också, första gången på länge som jag känner att ja verkligen vill gå på bio! Vill se nya Sherlock Holms filmen. Första var ju riktigt jävla bra och denna verkar också det + rolig. Sen han som skådis är pricken över i:et.

1 kommentar:

  1. Allt du bakar ser så äckligt gott ut, haha D:
    Skicka över lite, vavava?! ;DD

    Sv: Du som är söt! :D <3<3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.