23 december 2011

Merry Christmas!

IMG_8824

IMG_8823Jaha, då vare Julafton!! Känns inte riktigt så men hoppas det känns mer sen när man vaknar. Älskade känslan man hade när man var liten, då man verkligen la sig skit tidigt för man ville att tiden skulle gå så fort som möjligt så man kunde vakna upp, se sitt paket ligga där vid sängen, slita upp det sedan springa ner och kolla på alla julklappar som låg under granen. Och självklart kolla hur många man har fått som syrran gör här på bilden redan direkt efter vi hade lagt dit dom haha. Denna julgran är nog den finaste vi haft haft hittills haha, dom andra har varit lite taniga. Men nu jävlar så!
I morgon blir det full rulle här hemma, det ska lagas en heeel del mat. Var och handlade idag med bror i Strängnäs. Även fast vi båda var sjuka så vare kul. Hittade massa jag ville köpa, men vart bara en tavelhylla och en liten julklapp till syrran som hon fick när vi kom hem. Sen handla han mat, frågade om vi skulle ta två korgar för det brukar ALDRIG räcka med en när han är å handlar. Han ba nej nej jag ska inte ha så mkt… Handtaget höll på att gå av som vanligt! Sen gjorde jag en inslagning av en julklapp och det var nog årets fulaste inslagning hahahah fyfan så det ser ut! Men fan det gick ju inte, formen på den är ju helt fuckad hah. Ja ja ska ju ändå öppnas!

IMG_8828
Har hänt en hel del konstiga grejer under dagens gång.. Först när jag och mamma slår in julklappar i hennes rum hör vi en smäll. Mamma går och kollar sedan ropar på mig. Då har en pepparkaka i kökstaket åkt i backen. MEN snöret hängde kvar?! Och hålet den hängde i kunde inte ha spruckit. Sen när mamma var själv hemma så flyger dörren upp, sen när alla är hemma åker en tavla i mitt rum ner i golvet. Har aldrig trillar ner förut har inte ens rört den. Sen… Åker den andra pepparkakan ner i golvet! AHAAAA! Vafan?! Hmm undra om det är någon som vill säga God Jul. Det får mig att sakna mormor och gammel farmor.<3 God Jul på er två, ni är så enormt saknade.



God Jul på er!!
IMG_8830IMG_8833

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.