18 maj 2012


Är sommaren kanske räddad från att bli en skit lame sommar?! I så fall är man taggad till 1000!!!
Summerburst festivalen i Stockholm den 15-16 Juni! Verkar helt sinnes och så jävla galet grym!!
Hoppas bara att inte biljetterna blir slutsålda, Robin skulle vara en ängel och fixa det så fort som möjligt!
Åhhhhhh, hoppas så jävla hååååårt! Just fucking love it!! Kommer bli lite smått fattig men det är värt det och har sparat för något speciellt att göra så då passar ju detta perfekt! Liksom LOOOK AT IT!!! 
Jump jump jump dance dance dance craaazzzy!

Bortsett från detta är jag fortfarande helt off, så konstig trötthet och inte bara jag som känner så. Kan ju börja undra vad det är för det spelar ingen roll om man sover och så, fortfarande helt orklös. Visst har man gjort en massa saker men i alla fall. Går framåt med pluggandet, snaaaart klar bara lite lite till. Ska sätta mig och renskriva lite. Måste ha det inlämnat alltihop tills Onsdag för på Torsdag drar man sig in te stan. Då ska man glo Gamerun med Ante och sedan testa looken som Karin tänkt göra på mig. Man får sin egen Make-up artist, inte illa haha! Nej men ska bli skoj att åka på Richard och Jojjs inflyttningsfest i Tullinge. Skönt att få komma bort lite härifrån och göra annat!
Sommaren närmar sig så gaaaalet snabbt, helt sjukt var liksom nyss typ snö ute! Och lilla syrran tar studenten. Det ska bli skoj och hoppas på att allt går som planerat! Då kommer det bli klockrent!
Sen är det så att jag fick höra från min kära mor att det kommer vara ett tjej lopp i Eskilstuna i September och pengarna går till bröstcanserfonden. Så tänkte att man skulle ställa upp och springa/tävla! Ger en extra knuff i sommarträningen. Så då får folket allt ställa upp och vara våran hejjarklack sen haha!!

Mitt psykiska tillstånd är rätt bra för tillfället, känner att jag har rätt mycket att se fram emot och min kropp är faktiskt fylld med glädje. Det är väll lite som är lite sådär men det är mina hjärnspöken som spökar fortfarande. Men kommer man på andra tankar så försvinner dom små jävlarna! Så bara att fortsätta sysselsätta sig haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.