21 maj 2012

Goood mooorrrniiiiing people

IMAG0725
Min kära mor läxade upp mig med kosten. I det så fick jag höra hur man gjorde proteinshake, så tänkte att jag skulle testa det för att boosta upp träningen lite. Den vart rätt god, hade nog skippat jordgubbarna och gjort bara mjölk, sojamjöl och lite banan och inte ett så stort glas kanske. Men i alla fall, missade bussen idag så då vart det inge skola för mig och kommer inte ha det mer förens i Augusti sen. Men har fortfarande en kurs kvar innan ledigheten och det är Social Psykiatri. Kommer nog bli intressant. Fick sig en långpromenad och det tackar man ju inte nej till. Blir ännu mer promenad senare. Ska kanske hem te Sandra idag för att få hjälp med en grej i en av enheterna, klarar verkligen inte den själv. Men så går det när man inte kan vara med på alla lektioner! Hard work work.. Men renskriva lite gran nu då sen blir det kanske att dra ut och sola sig lite innan man drar sig mot stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.