28 maj 2012

Revolution baby

Vilken satans dag det har varit! Känt en sån enormt stress och illamående, men det har halv gått över nu så. Han med att göra klart en studieenhet idag med, tack vare hjälp av Ida som rädda mig som vanligt! Så sjukt svårt utan en bok ibland. Så snart är jag också klar med andra studieenheten med så då kan man andas ut lite till. Men kvävs lite fortfarande! Får väll hoppas det ordnar sig..
Sen har man suttit och designat om bloggen lite gran, sååå såhär blev den då! Vet inte riktigt om jag är nöjd men får vara såhär ett tag i alla fall. Försöka fixa en bättre profilbild istället för en dåligt tagen mobilbild och så lite annat smått. I morgon blir det iväg te stan för att dra sig till gymmet, såg att dom nu hade dragit pengar från kontot så. Bara det att man måste gå upp klockan fyra på morgonen och det ger vi en stor DISS! Men ska man ta sig in te stan på något sätt så får det gå. Får ju sova en liten stund sen när jag kommer till min bror. Nu orkar jag fan inte skriva mer, duschen kallar!!

Eftersom jag gjorde en ny header idag så vart det lite andra foton med så tänker slänger upp dom också

3566IMG_9584IMG_9590IMG_9593

2 kommentarer:

  1. sv: Tack! Yes tar med iphone 4, sen redigerar efter :) Fan va snygg design du fixat på din blogg då! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att designen blev fin och du är jätteduktigt, ska du veta & väldig saknad! <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.