13 maj 2012


Hade lovat David att baka muffins åt han till honom i present, så idag gjorde vi det! Och dom vart så jääääävla bra och extremt goda... Helt sinnes!! Blueberrycupecakes with crumble haha. Så använde vi mina extremt stora formar så dom vart sådär upphöjda som man brukar se!! Sen gjorde vi några blåbärspajer av crumlet och blåbären som var klar haha. Så vart fika ute i solen med mamma och syrran också!

Igår var riktigt kul! Var på Västerås bilträff med pojkarna Udd, Micke och Palle. Alla från Eskilstuna och runt om träffades vid Västerleden där vi tog upp hela OKQ8 parkering sedan åkte alla på led till västerås. Aldrig sett så mycket blandade bilar haha, det var gamla, nya, snygga, fula m.m! Dom affärerna har nog aldrig haft så mycket bilar och folk på sin parkering som då haha, synd att dom inte var där för det. Parkeringarna lär inte vara vackra idag!! Sen skulle vi och lite folk till in till Mc Donalds kommer inte ihåg varför men aa. Då fick en polare till micke syn på en kundvagn som några kom in med, så då skulle ju självklart Micke och hand polare köra runt med den eller aa dom ställde sig i kön med den! OCH det var inte så uppskattat och inte att dricka där inne heller hahahha aldrig sett en så arg brud i hela mitt liv!! Var så jävla kul!! Var inte lika kul när man frös arslet av sig, kunde inte böja på finger jävlarna haha. Men när vi drog hem sen skulle folket till Västerleden för att käka Hamburgare på den Mc Donalds haha. Så vart sittandes där också. Tvär däckade när vi kom hem sen haha. Men så jävla värd dag!!
Sen kom lill syrran hem från Cypern tidigt som faaan på morgonen, så mor och jag hade ducka upp med frukost för att sedan kunna sitta ner och lyssna på vad hon hade att berätta och det var en hel del haha! Sen fick mamma och jag fina presenter!!! Jag fick ett armband, halsband med en äkta pärla som jag själv fick plocka ut ur musslan haha, knoghjärn med döskallar på hah, Jack Daniels tröja, ett gosedjur haha en giraff som liknar mitt barndomsgosedjur och sen fick mamma en klänning, väska, en vristlänk och 2 pökande sköldpaddor som var salt och pepparkar hahah så jävla fräna! Hon är så jävla gooo <3

Nu har jag ont i huvet!! Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.