4 juli 2011

Days going

Untitled-1

Fick reda på idag vad Roadi var för sorts sköldpadda och det var som vi trodde, det är en Leopardsköldpadda. Just nu har vi inte den blekaste aning om hur vi ska göra. Men så fort djurchefen kommer tillbaka från semestern så ska vi kolla om dom kan ta honom. Skulle så gärna vilja ha han kvar men han klarar inte av vintern här.. Men han får nog det bra där om dom tar honom!
IMG_6792

sdfhg

Det händer inte mycket med den där byggutbildningen eftersom det är massa som måste fixas just för att jag inte är 25, har barn eller går på Soc.. Känns inte alls som det rör sig framåt. Så om det inte är klart i slutet av veckan kommer jag nog röra mig mot denna utbildning som Behandlingsassistent. Något jag egentligen tänkte från första början. Just nu orkar ja inte ta upp just varför men det är något som skulle vara kul och bra på olika sätt. Har redan Psykologi A + B så behöver inte ta dom kurserna igen.


Trodde dagen skulle bli total kaos. Visste inte alls vart jag skulle ta vägen på morgonen eller dagen eftersom bror var upptagen. Men det lilla retardet Ante sa att jag kunde våldgästa han. Så har haft en riktigt bra dag pga det! Bästa var när vi drog igång Worms klockan 8 på morgonen. Tror mina maskar ville ta livet av sig hela tiden. Men lyckades i alla fall vinna en gång! Sen gjorde Ante det bästa rycket och sprängde sina 2 gubbar hah. Ska till Parken Zoo med “klassen” på Onsdag, tror Ante och jag kommer bli småbarn på nytt! Ska blir lite kul faktiskt. Inte varit där på flera flera år. Tycker det är mysigt där faktiskt.
Veckan annars ser bara knasig ut pga inget plugg och jävla förkylning som hindrar mig från att träna, dock inte från att ta långa promenader. Känner redan hur jag börjar bli otränad och har redigt svårt att sitta still.
Jag & Ante

WormsArmageddon_thumb2

IMG_6909Har satt upp lite LP skivor som jag snott av pappa. Gillar verkligen den när gitarren går rakt igenom huvet på honom.

IMG_6883

Drömmarna måste betyda något! Du är där varje natt. Ena drömmen är du den jag saknar andra är du den jag inte vill att du ska vara. Knuffar mig bort. Förvirrad och rädd. Ledsna ögon med tårar i sikte. Vill veta vad som fela! IMG_6879

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.