10 juli 2011

Lanar Helg

P090711_22.27
Sitter här med färg i håret och helt vidrig efter en lanar helg hemma hos det lilla retardet. Sen i Fredags har David,Ante och jag suttit och lanat Unreal Tournament och Wc3. Var ju kanske inte riktigt den bästa helgen att ha det på för det var ca 28 grader ute medans det var ca 30 i hans jävla lägenhet + alla datorer på. Helt sjukt! Tog ju ett par kallduschar men det var inte direkt bättre för det. NEradio gick för fullt med! Sen idag vaknade man men värsta huvudvärken jag nästan varit med om. Spyfärdig och hängde inte med för fem jävla öre var inte alls kul + värmen. Tänkte bara: Ambulans nästa! Men efter att ha legat ihop krupen i sängen med pressade händer för huvet så försvann det lite. Men har ändå haft riktigt kul! Måste göras om MEN inte när det är sån jävla värme..
P090711_22.25aasdf
P100711_00.20Men det var inte det ända vi hittade på för i natt klockan 1 på natten då det var skit svalt och skönt så fick vi för oss att gå ut och busa lite. Så vi drog till parken utanför. Självklart varmt man utsätt för det mesta skit av dom där jävla retardsen, trodde jag skulle spy sönder efter att ha blivit snurrad och allt haha. Sen kom polisen och hälsade på oss. Dom fråga vad vi hade för oss haha! Har nog aldrig träffat en trevlig polis som han! Till slut stod vi och snackade Lan och fiske haha. Han jobbar polare såg inte lika intresserad ut! Dom letade tydligen efter några som hade varit lite för högljudda så inte folk kunde sova. NOT US! eller? Haha. Jag skrek bara en gång! Inte mitt fel. Men dom fortsatte vidare sen och vi fortsatte med vårat!
P100711_00.20_[02]
Nu är ansökan om Omvårdnadsutbildningen inskickad. Betygen har vi inte fått tag i en men det fixar väll sig i veckan får man väll hoppas! Blir säkert strul som hela förra veckan men då är man i alla fall beredd på det. Om jag nu kommer in börjar man den 22 Aug. Får hålla tummarna. Snart blir man ledig, vecka 29 har Nuevo stängt sen ska jag ta ut en av mina veckor veckan efter den. Så 2 veckors ledigt. Får man allt se till att försöka njuta lite då. Träffade en som kanske ska bli våran granne framöver, verkar trevlig. So thats good! Dock har hon två jätte stora hundar! Men det visade sig att dom är kattvänliga så plus på det. Har inte kommit så långt med Roadi men det blir att vi har honom över sommaren och väntar fortfarande på svar av Parken Zoo. Så kul när man släpper ut han i hans “hage”, trodde inte en sån liten sak kunde springa så snabbt! Sen när han äter ser det värsta brutalt ut! Han är grym.
Hm, nej usch snart in i duschen och göra en helkroppssanering. Behövs efter denna helgen! Orkar inte ens tänka tanken att det är måndag i morgon. Fyy! Denna vecka kan jag i alla fall träna och springa. För nu är man frisk igen, för  stunden.

1 kommentar:

  1. Nästa gång du är med David, så får du hälsa från mig :D

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.