5 juli 2011

Stop

CIMG4517

Vet inte alls vad jag ska säga om denna dag. Kommer till Eskilstuna utan mobil, ska på möte som tog bara några minuter som inte gjorde en så mycket klokare. Gick och hämta telefonen hos kusinen, kollade om djuraffären var öppen men den hade ju stängt ner totalt och sedan till ungdomsmottagningen. Sedan begav man sig mot Nuevo, där var humöret väll inte sådär super mycket bättre. Tur som så kom det lilla retardet och räddade dagen. Har suttit och spelat och halvsovit hemma hos honom. Fick mig lite leende på läpparna. Jobbigt att komma hem sedan och inte hitta Grundskolebetygen som jag måste ha till nya Utbildningen. Hon som kan ge mig dom är på semester! Känns bara som allt är en stor jävla röra och en fet klump i magen. Andra saker gör inte allt mycket bättre. Är detta en bestraffning? Känns lite som det.

Det ända jag vill är att du ska svara. Mår illa varje dag, känner mig så grymt dålig till mods. Det sitter så hårt i mitt huvud. Haltar igenom dagen.

Blir förhoppningsvis lan hos retardet i helgen. Så tycker denna jävla veckan kan ta och försvinna. Fick något ryck att göra om designen på bloggen igen. Ska försöka mig på lite mer extrem fotokonst när orken finns där. I morgon blir det Parken Zoo men ja som sagt denna dag sög ju när folk blev otaggade så får se om dagen rör på sig bra eller hur det blir. Får väll hålla tummarna att den blir någorlunda.

Ni får väll ursäkta min negativitet men Ouid rides? Mutato nomine de te fabula narratur.

1 kommentar:

  1. Jag gillar din nya design och jag hoppas du mår bättre snart <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.