14 juli 2011

Until

IMG_7283

Lekte lite med en bild jag tog nu i kväll. Orkade inte hålla på så det var en halv taskig sådan. Skönt att man mår bättre för tillfället, i morse var det en helt annan fem samt igår. Kroppen la av rätt rejält denna gång. Kollade tempen i morse och då var man påväg mot feber. Hade frossa, ont i halsen och ville inte röra mig då skrek kroppen av smärta. Vart efter Tisdagens träning.. Så kunde inte köra cykeltur eller träning idag eller igår. Men jag och mor har planerat en ca 6 mils cykeltur. Blir nog av på Måndag. I morgon blir det Vilsta milen och sedan och fira lilla Nora som fyller. Kommer bli första dagen jag är onyttig, se hur det går. Sedan får vi se vad helgen har att erbjuda.
Har börjat fixa med hallen här hemma, och jag har börjat med min dörr. Kommer nog bli snyggt när det är klart sen! Har man något att göra dessa 2 veckor man är ledig förutom träning och cykelturen. Sen idag var himlen helt Orange/Rosa det var väldigt vacker. Samt ett skarpt Orange sken så kossorna ute i hagen såg lite roliga ut.

IMG_7282

Det mesta har försvunnit från en men är glad för det lilla man har kvar. Att ni orkar och finns för en gör en varm dom dagar man inte står ut längre. SKulle väll säga är lite smått förjävligt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.