26 oktober 2011

Angels among us

gkhl

Lite stuff man skaffa sig. 2 ponchos, en liten väska, skänkte pengar till bröstcancerfonden och sedan ett par tights tycker dom borde funnits i xs men icke. Lite vinteroutfit. Var en annan sak när man skulle handla mat och sådant stuff, pengarna bara försvann. Dyrt i drift när man har specialkost. Hm hm!

Dagen har inte varit allt för jobbig, vart en kort praktikdag eftersom dom skulle på något möta. Var på Demensmöte, lärorikt men inte så lätt när man var trött. Sen finns det ju dom människor som förgyller ens dag men värme, och det är min 101 åriga tantaluna. Hennes värmande ord: Har ett smeknamn för er: Änglar. För jag känner mig så trygg och älskar er.
Hon är så finns! Btw, på tal om kommentarer så skulle jag genom stan för aa ja vet inte varför så gick man förbi en byggarbetsplats nere vid American pizza och så kollar en snubbe på mig och säger Hej hej! Väldigt söt, väldigt. WUUT?! Jag bara gick förbi och garvade. Vet inte om det var meningen att jag skulle bli charmad men det lyckades han inte så bra med hah. Not my type! Sen är det en oldie so vill att jag ska gå till sjukan varje gång man är där, antar att det är för jag har mina piercingar i facet hah.
Efter praktiken var det springande på stan. Sen försvann orken ur kroppen så drog till Ante det lilla retardet och satt och halvsov där. Eller hmm somna nog till ett par gånger! Sen lyckades jag äga han så jääävla hårt. Var riktigt kul när han kom underfull med det själv. EGD!
I morgon är det bara upp igen vid 5 och åka tillbaka till stan för att sedan jobba från 8-15 sen åka hem igen. Får som om man hjälper till med förberedelserna inför begravningen på Fredag.
Fick frågan: Hur känner du inför begravningen på fredag då?
Hmm ja hur brukar man känna?! Jävligt tungt kanske.. Sist kvävdes man nästan av tårar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.