2 oktober 2011

Polis polis potatis gris.

P011011_17.45

Helgen blev väll inte lika rolig som man hade tänkt men bättre en att sitta hemma och inte göra något.
Fredag, så var det tänkt att bror och jag + lite annat folks skulle spela och lite annat men blev Bella, hennes lillsyrr, Jock, bror och jag. Pontus skulle försöka göra hamburgare åt dom och det gick ju skitbra. Såg inte riktigt ut som hamburgare och en av dom var som en liten bulle bara. Men goda blev dom tydligen så lyckades gjorde han! Sen skulle ju då Bella och hennes syrr se Idol, bror och jag bara suckade haha. Så dom kollade idol, jag stod och diska och försökte rita lite men gick väll inge vidare. Så drog dom och bror drog till kusinen. Orkade inte göra något så gick och la mig och ville bara att dagen skulle vara över. Lördagen däremot var väll mer spännande. Vaknade rätt sen, klockan gick skit fort. Bror fick för sig att tappelsera sååå han ringde kusinen. Dom började med att knäppa en öl och köra en grogg sen var det bara att starta. Vart bara slirigare och slirigare. Får sms av Andreé att han sitter på pizzerian för han kommer inte en bara för dom har spärrat av hela vägen. Jag ba whaaat?! Så springer till fönstret och kör ut huvet. Jo men se på fan! Det hade dom! Så jag vart bort sliten av bror och kusinen för dom är så jäva nyfikna. Dom sprang ut och jag stod kvar. Visade sig att det var något med Andreés granne osv. Finns många historier av vad som skulle ha hänt. Sen fortsatte bror och kusinen och det blev riktigt fint även efter all öl och grejer. Sen drog dom till Flen medan ja satt och vänta på att Andreé skulle kunna gå och att dom skulle sluta spärra av vägen. Klockan 11 på kvällen var dom klara… Efter att något typ inte hade hänt! Suuuuuck! Så till slut så. Såg roligaste jävla programmet som heter Partaj. Så jäääävla sjuka haha.

Mysig morgon blev det, sen vart det att ta bussen hem. Var inte lika kul när man klev av den och DÅ började det regna. Men klarade sig rätt bra i alla fall, och glad för då fick man sin dagliga motion men det räckte inte, drog med mamma ut på en kort promenad också. Vart piss mörkt as snabbt så kunde inte gå någon lång.. Men tänkte att man skulle köra lite styrka.Hela dagen har man varit sjuuuukt seg. Men blev väll så avslappnad hah. Blir att somna tidigt. En ny studievecka väntas sen nästa vecka börja pratiken… Suuuuck.

P250911_20.39




Snyggt blåmärke man fick på sidan, av väskan här för någon väska sen. Hurts to go to school haha. Inte nice det där allså.





Finns lite nya bilder på min fotoblogg: http://photograficmadness.bloggplatsen.se/
Vart inga vidare för känslan fanns inte där alls, så blev ara nån impulsfotografering. Kommer fler höstbilder senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.