29 september 2011

Hard work or Work hard


Dagen har varit en mycket mycket mycket seg dag. Går upp runt 6 på morgonen, gör mig i ordning åker lite efter 7 och kommer till bror runt 8. Började inte förens 1 idag så satt och ritade och kolla lite tv. Får då ett sms och ser att det står att dagens lektion är inställd! MEN VA I HELVETE! Då har man suttit och åkt i helt i onödan och skjutsen hem går inte förens runt 4 tiden. Det var ju bara att försöka fjöska fram lite busspengar och sätta sig på jävla bussen och dra sig hemåt. Syrran joinade hem också. Sen vart ju dagen sjukt jävla seg. Fotade lite, möte mor, pysslade lite bla bla bla. Smsade med underbaraste Tiger och bästa killen. Önskade verkligen att jag kunde trolla Tiger, skulle göra allt så mycket enklar och bättre för oss då. Slippa allt det där. Fick svar från CSN idag också. Får bidraget men blir inte den summan man trodde, har gått 1 000 kr bak typ + får inte pengar förens ca en vecka. Men ska väll vara glad över att få något och hoppas på att man slipper mer strul med dom där. 

Vart ju i alla fall en bra träningsdag, 8 km promenad, 6 km cykling, 8 min super spinning på träningscykeln och lite styrketräning. That´s niiiiice!

I morgon blir det back to the town men har ingen lektion. Men ska ner och fightas med banken, dra en sväng till Nuevo och kolla lite stuff. Sedan blir det förhoppningsvis spela och annat hemma hos bror med han, finaste killen och lite annat folk. Men det slutar ju allt med jordens fest sååå får väll se vart det styrs!

Tror gamla gubbar gillar mitt septum, men blir lika irriterad när dom frågar hur jag gör när man blir förkyld. Gubben: Hur gör du när du ska snyta dig? Drar du ut resten som blir kvar? MEN MYSIGT GUBBE LILLA! Hahah..

Nu ska denna brud lägga sig och skriva in i träningsdagboken å läsa ur sin grymt spännande bok + längta till i morgon.
Sweet dreams.

2 kommentarer:

  1. Hahaha gubben in my <3 xD
    Lycka till med banken!
    <3

    SvaraRadera
  2. Det är du som är underbar, bästa Superhero <3
    Och jag önskar att jag kunde trolla bort dina problem också, för då skulle du haft det lättare <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.