20 september 2011

Cooossssyyyy

kläääder

Riktigt kär i dessa två super mysiga tröjor jag fick av kusinen igår! Helt underbara.

Idag har man varit rätt så duktig bruud, satte mig på träningscykeln och trampade ett tag sen tog man vanliga cykeln och handlade det blev då 1 mil. Sen ringer mor så cyklade och mötte henne då blev det 6 km till så har cyklat runt 1 mil och 6 km idag och satt nyss och cyklade lite till på träningscykeln hahaha!
Gjorde grymmaste salladen idag med och då menar jag inte bara skuren sallad utan det var massa olika grönsaker, lite bulgur och champinjoner och ägg. Gooood som satan blev den i alla fall men brorsan klagade och ba: Den där ser ju “god” ut! Är det inget kött alls?! Hahah. Den behöver faktiskt inte SE god ut för att vara god. Kom på mig själv också att jag har inte direkt ätit kött på ett bra tag nu! Hmm.
Satte mig och ritade idag också, var ett tag sen man gjorde det. I morgon blir det tillbaka till plugget, kom inte dit i måndags för aa kunde inte ta mig dit, idag var det hemma studier. Snart är det praktik också, viiiiillll innnnteee! Hmf.. Äldrevården är inte alls det jag vill men måste man så måste man antar jag… 4 lång jävla veckor. Sitter fortdarande och håller tummarna att man inte ska behöva slåss med CSN igen. Hoppas verkligen man får pengarna, annars blir det jävla jobbigt!

Snart åker Roada till sitt nya hem, kommer sakna henne. Kommer kännas lite tomt även fast hon bara är där i sin kartong. Men jävlar va mycket bättre hon kommer få det! Hm hm hm.

I have butterflies in my stomach

2 kommentarer:

  1. Åååh, fina mysiga tröjor! :DD
    <3

    SvaraRadera
  2. Ååååh, tröjan till vänster ser hur mysig ut som helst! D:

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.