25 september 2011

Old game playing

Black & White Sheeps

Så jävla frän bild, vara bara tvungen!

Fredagen mer eller mindre sög skulle jag väll påstå, dagen bestod av ca 30 min skola sen var det bara att dra och handla. Fick även inte tag i tanta lunan från AF som mer eller mindre sitter på mina pengar just nu! Får jag tag i henne och hon skriver ut ett skriftligt avtal på att man inte är med i UGA längre så får jag mitt CSN. Men det är ju så att hon är jävla svår att få tag i. Ska telefon trakassera henne i morgon.. Förstår inte ens att man orkar hålla på att dalta med sånt här egentligen! Gick till Karina och pratade av mig lite, det behövdes. Goare människa får man leta efter!
Juste kollade på Red Ridning Hood, jag trodde seriöst inte den skulle vara så riktigt. Vart varken besviken eller liksom “wow” den var helt ok. Men värd att se.

Lördagen var då mycket bättre. Drog till Ante rätt skapligt och satt och nörda lite tv-spel. Gamla Nintendo 64 haha! Gamla hederliga James bond haha, ägde sönder! Tiden typ flög iväg där, sen joina man han och Putte till Pippo. Men fick ju vänta evigheter ute på Putte, hade fan ingen jacka så läpparna var blåa och man såg ut som ett jävla retard när man stod och försökte få upp värmen. Härligt att man typ inte kan få upp värmen alls sen när jag väll har blivit kall. Men till slut drog vi dit. Satt och nördade lite till och chilla som fan. Riktigt nice. Sen bar det vidare hem till bror och vänta på att söta Andreé skulle komma hem så man kunde springa över dit. Undeeerbart!

Så idag råkade jag göra så min bror för första gången på länge blev sne på mig för jag hade hans nycklar och han fick vänta utanför sin lägenhet en stund. Var inte meningen men kunde ju inte lämna något så gulligt ( nu menar jag då inte bror ) haha. Sen vara det bara att packa det mesta och dra sig hemåt sjuk och dann. Skakig i kroppen och skit! Usch fyfaan, slut smittas era jävlar! Men det stoppade inte mig från att ta min dagliga motion. 3 km promenad från bussen, sen blev det ca 6-7 km cykling. Det får nog räcka för idag, vart mycket gående och spring i helgen. Måste hinna med att renskriva uppgiften. Skriver om hinduismen, deras livsåskådning och det är faktiskt riktigt intressant. Jävlar vilket göra dom har innan dom ska dö och efter! Yenni är massa go som har kanske fixat en VOA bok till mig, hennes kompis kunde låna ut sin gamla! Fan dom där satans böckerna är så dyyyra! Behöver dom ju fan knappt. Tur att man har en så fin Yenni!


tumblr_l6di7ivkTG1qayjq3o1_400

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.