19 september 2011

Wait whaat!

Christmasskullyeah2

För en gångs skull har jag suttit still ett tag men idag fick man sig en bra motionsdag så, blev ca 8 km cykling, träningscykel och promenad på ca 4 km. I morgon blir det mer förhoppningsvis om det inte regnar! Då blir det att cykla in till malma och handla, möta mor, trampa lite på träningscykeln som vanligt och sen får vi se vart man tar sig mer!

Fan fick Jotexkatalogen idag, ni vet en sån där heminredningstidning och jag ba: Vafan har dom redan börja med julgrejer!!?? Mamma svara: Ja, du vet det är bara typ 3 månader kvar till jul? Ni skulle sätt mitt ansiktsuttryck. Tanken på julafton är grymt jävla mysig! Tycker då jag i alla fall. Helt jävla sjukt va tiden går fort ibland! Man blir lite rädd. Ahhhhhhhhhhh!! Så jag satt mig och redigerade den där bilden i photoshop haha.

Dagen har varit typ skit som vanligt, men nu jag vet inte det känns skit skumt. Glad på ett sätt som jag inte varit på vet inte hur länge. Det känns så grymt jävla bra!!!! Sitter och gungar till musiken och FAKTISKT åt den andra delen av min hemma gjorda pizza och det gör jag inte annars bara sådär!

photos-of-yogi-bear-cartoon-759

Satt och kollade på filmen Yogi Bear idag, kan ju inte direkt påstå att det var någe braaaa! Men det var lite halv rolig ibland. Ingen jag rekommenderar.





watch-tooth-fairy-online_146726873


Däremot var filmen Tooth Fairy mycket braaa! Det är med han snubben från The scorpion king. Han är fan grym! Sen att se han som en tand fe fick mig att as garva. Så sööt så! Rekommenderar!



Sen också filmen Hop var fan söt! Och den garva jag också som fan åt. Kaninen är ju grym på trummor! Visst tyck jag är töntig or something but hey alla kan ju inte bete sig vuxet haha!
HOP-MOVIE-WALMART


Här kommer lite bra lååååtaaar, and fuck them som inte gillar dom! Haha

Nanaaa naaa hey nanana!!

Den är fiiiiiiin inte saaad.

Lär mig spela piano NU NU NU! Kingdomhearts!

1 kommentar:

  1. AHAHAHA, the tooth fairy är skitrolig & jag vill också se hop D:

    Och du ritar bra, jag är avis på dig ska du veta!

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.