18 september 2011

Trådigt

crying_girl_1sized
I Wish I could let it go, but I cant.. Wish I could be like everyone else. Live easy, but no.
I want someone to hold, someone who tolerate me.

Vaknade inte sådär super tidigt idag, vilket var skönt. Mamma och jag drog på cykeltur som blev runt 8 km sen gick vi ut i skogen och plockade svamp eller meningen var att vi bara skulle kolla efter ett närmare ställe hemifrån men blev mer en så. Skit frän skog var vi i. Till slut ville inte benen hålla uppe kroppen så då tog vi cyklarna och cyklade hem, 2 ½ timme ute i skogen om inte mer. Sen var det bara att börja med maten som blev vegopizza, eller aa ena var vego men den andra var räkor på. Ska ju ha mina special saker också, dinkelbotten osv så det blir så nyttigt som möjligt och det blev det. Men ändå sitter man med ångest efter man ätit det. Fun? Nej inte direkt. Tycker säkert jag är skit löjlig men jag är sån, kan inte äta något flottigt och shit. Bla bla bla.
När mamma och jag var ute i skogen så hitta jag svamp vid en kant tänkte inte alls på höjden. Då säger mamma: Har du kollat hur långt ner det är?! Kollade då ner och aa kan säga att man höll på att skita på sig! Det var högt så in åt helvete!!! Fränt som fan.
tjgj
Där ser man kanske inte riktigt hur jävla högt det är men typ iaf.

Har en jävla massa att göra i skolan och i morgon kan man inte ta sig dit för har ingen skjuts eller pengar till buss heller, skiiit bra! Elller inte kanske. Men får bli att plugga arslet av sig hemma istället och hoppas på att dom inte går igenom något viktigt.
Kollade på filmen A Christmas Carol med Jim Carry, asså den filmen skulle jag inte riktigt råda att visa barn för den var fan scary! Samma med den här gamla jävla filmen Mupparnas Julsaga för det handlar ju typ om samma sak. Nej fyfan skräckfilmer är ingen Big deal men fan dom där.
a-christmas-carol-front

Dags att halka runt på tvålen och släcka doft ljusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.