23 oktober 2011

Hard, so hard.

gubbe

Can not say more then a fake life 

Vet inte vad jag ska säga just nu. Känns bara som något är knas, känns som allt är knas. Men jag vet inte vad som riktigt är det. Det ligger bara där och gnager.
Brist på saker att göra för att slippa tänka så mycket? Vad ska man göra? Hur ska man göra? Mycket man frågar sig. Vet inte ens vart man ska börja.

Värdet idag har varit underbart. Så det blev en ute dag med mor och bror. Börja med att mor och jag var ute och gick en långpromenad. Bror var för slö så han tog en fucking powetnap istället! Den jäveln. Sen fick jag för mig att börja kratta gården igen, så började med det. Smittade av sig på dom andra. Så bror kom ut och skulle hjälpa till. Han krattade då upp halva grusplan och inte löven eller jo dom låg där bland gruset. Men sen kom mor också ut men hon började tvätta fönsterna så vart det brors jobb att underhålla henne så han började leta upp massa skämt och drog dom så hon höll på att trilla av utemöbeln som hon stod på. Jag drog runt med krattan över nästintill hela gräsmattan. Skönt var det. Vart sååå fint så.
Senare så tog jag cykeln och cyklade långtur eller den är rätt lång att gå men inte att cykla. Kommer inte mer en hem och sitter vid datorn ett tag så frågar mot ifall vi ska ta en promenad i mörkret. Jo men varför inte! Så vi gjorde det. Vart ju rätt mycket motion idag. Igår var det också det. Vi gick runt 1,4 mil. Var ner till Mormors grav och så visa det sig att jag kände tydligen fler som låg där utan att ha vetat det i flera år… Men nu vet man det i alla fall. Ska och sätta ljus och så sen vid alla helgon helgen.
Begravningen närmar sig. Känns bara tyngre och tyngre. Miss you sooo..
Vet att du är med mig, hör och känner det.

Tillbaka till praktiken i morgon. Faktiskt så är det lite efterlängtat. Hur ska det gå när skolan börjar sen. Hmm hm. Har bestämt mig för att inte sova kvar i stan längre. Blir att man går gå upp runt fem på morgonen, åka till stan och göra sig i ordning hos bror, ta en liten powernap och sen gå till praktiken. Åker hem igen efter det. Sjuka är att det är as jobbigt att sova kvar i stan, men ändå är det jobbigt att åka hem med för man blir så lätt uttråkad på båda ställena. Men får mer motion när man är hemma. Då har man mor som kan gå ut och gå med en. Dock får man ju en heeeel del på praktiken men iaf. CAN SIT STILL! CRAZY CRAZY CRAZY…

Hjälpte bror att leta maskeraddräkt till Halloween. Man blev ju lite små sugen att fira skiten bara för det. Har aldrig gillat att klä ut mig men en del dräkter är ju så jääävla snygga, OCH dyra. Eller på sätt och vis inte men i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.