4 oktober 2011

Fight and a Big Bang Boom.

Efter mycket fightande med CSN så fick man det till slut, det blev ju en hel del pengar eftersom jag inte fått sen man började skolan. Så passade på att köpa behövliga vinter saker, present till lill syrran, en liten present till mor ( bara för jag inte kan hålla mig från att ge bort ) och små kraffs, sjukt hur man kan fynda så billigt. Hade lite pengar kvar som man hade spara ifall ja inte skulle få CSN denna månad. Sen la jag även undan pengar så man har att köpa julklappar för. Men nu blir det att snåla. Har 4 veckors praktik framför mig. Ringde dom idag och dom verkade riktigt trevliga faktiskt. Vilken brud att garva! Humor hade hon i alla fall. IMG_8066etet

Man kan även fynda på barnavdelningen. Västen och myströjan är köpt på H&Ms barnavdelning.

IMG_8087                                                                                                       IMG_8086

IMG_8100IMG_8093

Väst, myströja, 2 par vinterskor, sjukt billig parfym, Lipline, brosch och ett par sjukt mysiga vantar.

Hade examinering igår av Människa socialt och Kulturellt så nu har ett fast G i kursen. Lite smått stolt brud. Skönt att kunna göra bra ifrån sig nu i jämförelse med gymnasiet. Mor ringde och frågade om jag ville följa med till Gammelfarmor, så direkt när man kom hem så gick vi in dit. Kunde inte vara kvar där så länge, varken jag eller lill syrran. Så smärtsamt..
Älskar henne så hårt, vill inte ens tänka tanken men det är svårt. Kom hem sent, orkade knappt göra något. Var nästan att lägga sig direkt.

Med alla känslor som virvlar runt nu känns det som det är dags att börja skriva texter igen, samt rita lite bilder till. Få ur sig lite istället för att hålla det inne. Hm ja, det är nog dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.