10 oktober 2011

Nattens fasa

IMG_6843

Om inte tankarna tar död på mig vet jag inte vad som gör.

Sitter här och klockan är tio, borde egentligen sova för ska upp och praktisera tidigt i morgon. Men det går bara inte! Allt bara virvlar i huvet, helt sjukt. Det är som att någon står och skriker mig i örat 24/7. Ända sättet är att sysselsätta sig. Så satte mig här, tänkte köra något mini spel eller så. Kan inte sitta/ligga still. Går bara inte, vill vara helt utmattad. På Onsdag praktiserar man från 12 – 21. Så då lär det vara enklare att somna förhoppningsvis. Blir att dra sig hemåt redan på Torsdag, ledig fredag. Fira lill syrran på söndag och åka tillbaka till stan. Juste, första dagen gick bra. En mjuk start fick man. I morgon går jag men en ny, så får se hur det går. Men alla är trevliga och man får motion, springa trappor och mycket gående + cyklande. Men nöjer mig inte med det, så blir lite extra promenader tror jag.



Fick reda på att det blir begravning redan näst. nästa fredag. Så blir att ta ledigt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.