12 oktober 2011

Trött brud.

dgdhdh

Är rätt glad för här sitter man och är helt slut.. Mina ögon svider som vet inte vad och undrar verkligen hur jag ska komma upp tjugo över 6 i morgon bitti. Jobbade kväll idag så från klockan 12 till 9. Sprungit runt, cyklat, gått i trappor och städat m.m. Kan säga att man känner verkligen av att vintern är påväg, vill inte ens veta hur kallt det kommer vara då. Hade så ont i leder och kroppen efter vi var klara nu på kvällen. Mina läppar var lika lila som dom blir när man käkar blåbär. Så det var bara att kasta sig in i duschen och få ut paniken.
Var så panikfylld, kall och trött att jag faktiskt körde in i en skylt med cykeln. Skulle svänga, hoppa av cykeln och samtidigt akta mig för ett par män och Liselotte som var framför mig och så POFF var jag inne i skylten. Då säger mannen bredvid mig: Hur gick det? Ser inte ut att ha gått så bra. NO SHIT!
Aja, för övrigt har den gått bra. Tog en powerwalk på morgonen för jag vaknade tidigt som vanligt.
I morgon bär det av hem till landet igen! Längtar faktiskt, ska bli skönt. Ledig fredag har man också. Sen blir det att fira lill syrran i helgen.

Nej nu ska man dricka upp kaffe sen blir det fan sängen, den här bruden ska fan somna denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.