26 augusti 2013

Ahhh go to hell

Usch mått skit i några dagar nu.. Huvudvärk (dödlig jävla sådan), yrsel, trött/seg, skakig och just nu känns det som man ä påväg att få jävla feber... Typ allt vara rinner ur en.. Orkar inte ens göra något att äta.. Bläää! 
Sjukt hur min syn har blitt mycket värre, kan ju kanske vara för att man mår som man mår men aa nej lite creapy! Men hade orken uppe i natt att hjälpa Chrille med att last och lossa lite. That was fun! 

Sitter och är små irriterad över att jag inte fått tillbaka mina förbannade pengar från företaget jag köpte en tröja ifrån, jaktsida dessutom. Har väntat över 2 veckor, deras ekonomichef var tydligen ledig men liksom ska man inte skaffa en ersättare då?! Sen har det gått några dagar te så sa att jag ville ha dom senast idag för behöver dom så ska in och kolla om jag fått de. Dom har liksom inte ens svara på mitt sista mejl så har jag inte fått dom blir det till att ringa.. För det ska man ju verkligen behöva göra!! Eller.. Suck! Tappa kunder? YES! 

Hänt lite små saker tyyp, igår införskaffa man jaktcamoflageklädessett, jackan är skit snygg att ha som vanligt med! Mest är för att kunna vara med när Chrille jagar sen. Snyggt blev det i alla fall! 
Seen bokade han ju då tid hör handledarkurs, så på Onsdag ska vi på det. Det ni!! Trodde ni inte va!! 
Väntar också på att få svar om man får kurserna man sökt om! Hälsopedagogiken, Teckenspråk och Historia. HOPPAS!!! Roligare ämnen i alla fall! 

Så mycket jag vill göra typ måla fixa fotona som ska läggas upp här osv. Men nää! Fick i alla fall i ordning mer i lägenheten så nu ser det verkligen bra ut! As nööjd bruuud!! Blir så när man väll ledsnar och tar tag i skiten! 

Usch nä fan nu kan jag inte sitta här och skriva massa skit, måste läsa förbannade engelskan.. Snart klar!! Söndag sen examineringen. 
Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.