11 augusti 2013

Like bugs in the brain


Trodde jag skulle klara denna natt utan mardröm/drömmar.. Gör ont i hela kroppen under drömmen och när man tillslut vaknar upp, Känns det som att ligger på tusen jävla nålar typ... Sen varje gång är frågan när man vaknar, varför? Varför just detta? Varför är jag så hemsökt i mina drömmar? Det är inte kul eller skönt, det vet jag. Kollade mig i badrumsspegeln och får se att mina ögon är rödsprängda?.. Är det för jag somnar vaknar somnar vaknar? Njutningen med att sova är typ borta. Usch. 

Idag börjar engelskakursen på riktigt kan man väll säga. Startade för en vecka sen men då skulle man välja bok och börja läsa den. Svårt att komma igång att läsa men när man väl gör det så flyter det på. 
Sen vissa dagar så har man lyckas skjutit upp det. Som i förrgår, men då blev man "räddare i nöden" trodde vi. Visade sig att hunden som var nersmutsad om benen och ett inte alls fint sår i ansiktet bodde i närheten av där vi hitta han mitt i NATTEN ute vid vägen...!! + ett alldeles för tajt stryphalsband som inte ens blev det för att det satt för tajt om halsen... Så det t om hade färga av sig i pälsen. Vissa ska fan inte ha hund om man inte visar RESPEKT för hunden..!! Ha den ute på natten vetandes att den springer runt är som att tänka typ "aa har den inte blitt påkörd i morgon sår det ju bra".. Har man inte hjärnan med sig kan det kosta en dyrt en vacker dag. 

Nu säger ögonen ifrån, Over and Out! 

2 kommentarer:

  1. Usch, sömnproblem är inte skoj och speciellt inte när man drömmer massa mardrömmar. Jag hoppas att det tar slut för dig snart, för du har haft så alldeles för länge :(

    Hoppas engelskan går bra för dig och jag måste också börja läsa. Har så många böcker som väntar på att bli lästa, även om jag vill köpa tusen böcker till, haha! :D

    Oj, hoppas hunden mår bra! Som du skrev, vissa ska inte ha hund eller husdjur överhuvudtaget. Undra vad som hade hänt om ni inte hade hittat den :(

    SvaraRadera
  2. Kul att du är pågång me bloggen igen"!! MASSA KRAAAAAMM!

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.