14 augusti 2013

Min mage goes BOOM


Min mage och jag kommer inte överens alls.. Har fightas mot den ett bra tag nu men den fortsätter bara vara aggressiv och strula! *punch punch* 

Ligger här i sängen, trött & jävligt men försöker läsa men går inte direkt någe vidare eftersom man känner sig så enormt jävla stressad för det är massa som ska göras/läsas.. Hatar stressgöra!! Sen ska man ju läsa ut en engelskabok också.. Är det något jag HATAR är det tidspress för då kan jag inte åstadkomma det jag vill.. Eller för den delen visa vad jag kan för tiden finns inte till... Usch..!! Hoppas man kommer kunna njuta av Lofsdalen...! Det här är varför jag egentligen inte vill plugga.. För det här är konstant göra och man tappar ork.. Hade jag jobbat har man sina jobbtimmar sen ledigt. Hatar engelska. I alla fall att plugga det. Samma med matte, allt annat går bra. 
BTW har sökt 3 nya kurser, daaammh daamh daaamh! Blev några jag faktiskt kommer gilla att studera, historia, häldopedagogik ooch teckenspråk! Jeeepp, det ser jag i alla fall fram emot om jag nu får dom. Något som glädje mig idag var att jag fick mina walkingskor! Så det ska bli spännande och se ifall dom fyller upp sin funktion med att träna benen medan man går & står. 

I morgon bär det av mot som sagt Lofsdalen. Ska bli spännande man har hört så mycket om det osv! Systemkameran är laddad och nedplockad såklart. Och JAA jag ska ladda upp foton jag tagit haha! Tydligen saknat här på bloggen ;D Har en del liggandes som ska upp men ska bara hitta tiden att göra det! Tid, vad är det?! Hö hö hö! 

Nää usch nu måste man fortsätta läsa.. Over and Out! 


1 kommentar:

  1. Dumma magen :(

    Jaa, dina bilder har varit saknade! Och historia och teckenspråk verkar så intressant att lära sig. Jag läste själv historia på folkhögskolan och det var den enda kursen jag la ned mycket tid på xD

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.