18 augusti 2013


Igår natt klockan tre kom vi hem från Lofsdalen. Ville inte alls åka hem.. Har varit jätte kul att fått sett vad Chrilles föräldrar och dom pratar om hela tiden och förstår verkligen varför dom älskar stället. Var helt underbart, höga fjäll, as vacker natur, renar osv!!! Var lite som ett sagoland. Hade kunnat fått så mycket fler och finare bilder men men konmer flera tillfällen! Bilderna kommer upp så fort jag får tid att fixa dom.. När nu det ska bli.. Ser fram emot i alla fall att åka upp dit i vinter och åka blades (för er som inte vet så är det skidor fast mindre och mer för styling typ + lättare att styra m.m) . 

Idag har inte alls vart lika trevligt.. Vaknade med den värsta huvudvärk jag varit med om... Var så nära på att spy.. Orkade inte ens ligga i soffan så tog min kaffekopp och stoppade i mig en ipren sen blev det sängen igen.. Där jag låg och trodde jag skulle tuppa av.. Lyckades somna en stund och vaknade vid typ tre på dagen.. (Y). Då var värken inte lika illa men helt domnad i kroppen. Chrille kom hem, vi kollade på film.. Kände att jag verkligen var tvungen att plugga så jäävla mycket att göra + må dåligt på det.. Vad tror ni händer då?! Jo, det börjar ju så klaart åska!!! Great! Bara att vänta ut skiten sen sätta sig vid datan.. Se vad klockan är nu, 23:57! Bara sätta sig och läsa sönder... Vill bara att denna förbannade kurs ska vara över!! Sen har jag bara bra kurser kvar.. Såna jag inte kommer lida av ångest för.. 

I morgon bär det av mot gamla hemmatrakterna för att hämta saker och hälsa på de familia! Det ser jag i alla fall fram emot! 
P.s I november bär det av på Sabatonkryssning! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.