6 augusti 2013

Skratta, gråta, jag vet inte!

Ligger här ute på balkongen och måste bestämma mig hur fan man ska göra, ta den tid man fått att göra omprov på matten och ha ännu en chans att göra om det om man failar eller byta till den i september och missa möjligheten att få en chans till... Var ju typ bokat att vi ska/skulle åka till Lofsdalen, vill verkligen åka dit!!!!!!! Vet inte vad man ska ta sig till.. Blir så jävla mycket på en och samma gång för nu har man ju Engelska också...!!! Hatar att man är så jävla kass på matten... Ska läsa en engelsk bok också så fixade en app med massa böcker, så får jag så ska jag läsa den på bilden Atlantis Reborn. Hatar verkligen beslutsångesten som uppstår. 
Fick även smsa av racerback att min beställning är påväg, skickade beställningen i natt. Hoppas den nu kommer sitta bra. En jakttröja kan man säga att det är. Den reglerar temperaturen efter hur det är ute typ och så. 
Sen är man ju i valet och kvalet och man ska lägga till kurser eller om man ska skita i det. Men då gäller det att hitta jobb annars är det ganska kört. Känner att man behöver lite hjälp.. Hmmf! 
Och i morgon blir det att åka till Göteborg och hämta ny bil! Redigt jävla snygg, och STOR! Det gillas. Min kära kusin är så söt också som vill ta några fotografier jag tagit och ha på väggen i lägenheten! Känner mig hedrad! Ligger även och saknar min underbara Sandra som just nu är i Turkiet och har det bra!! Ganska sjukt hur två personer kan klicka så snabbt som vänner! Finns inget jag inte kan säga till henne, hon är go rakt igenom❤ 

Nu är lilla apan ute på balkongen med en och klättrar och flyger omkring tills hon gav med sig och la sig här också. Man kan inte tro att hon är en katt i alla fall ha ha! Ligger även och funderar på om man ska göra en liten make-over gällande bloggen nu när man funderar på att ta upp bloggandet igen. Är lite ringrostig nu när man inte hållit på med den. Men men något ska man väll kunna åstadkomma igen. Nähä, dags att börja läsa boken då! 
Over and out 

1 kommentar:

  1. Men åh, jobbigt att det händer på samma gång som du ska bort :C

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.