30 augusti 2013

Is it a start of something


Sitter här i soffan med varm nyponsoppa, kroppen värker och känner mig inge bra för fem öre och väntar på att brödet ska jäsa klart. Tänker INTE bli sjuk en jävla massa igen.....!!! 
Nu har man i alla fall köpt något som ska hjälpa magen och så, får se om skiten hjälper för den smakar SKIT och var inte billig! 
Skulle ha träffat världens underbaraste vännen Sandra idag, men blev förhinder men vi ses på måndag då Chrille och jag ska hjälpa henne och Frida å flytta! <3 + får mitt ögonfranscerum som lillsyrran tipsade om, funkar tydligen förjävla bra på henne! Så får hoppas det funkar på en själv också. 

Nu är det inte långt kvar innan denna förbannade engelskan är klar..!! Lite irriterad över att man inte fått nån bekräftelse om man får dom andra kurserna också. Men men det kommer väll!!  

Nu orkar jag inte skriva mer för brödet ska in i ugnen och engelskaboken ska läsas... Over and Out!

1 kommentar:

  1. Orka att jag är världens sämsta på att kommentera bloggar :(

    Hoppas att du åtminstone är friskare nu och att serumet funkar o:

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.