9 augusti 2013

Uppskjutarn

Blev en kvällspromenad/jogging när man vaknade upp i soffan och insåg hur mycket klockan hade blivit! Skulle försöka  hinna med massa men så blev ju inte fallet. Hann laga mat när vi kom hem, har aldrig varit så skakig som jag var då, inte den blekaste aning om varför heller. Sjukt trött även fast man sov på natten så lyckades ja son sagt somna i soffan med Chrille. Så där försvann den tiden jag skulle hunnit med saker så det var bara direkt ut när man vaknade och lika vackert som vanligt var det. Kommer hem orkar inte duscha för jag har skjutit upp det viktigaste av allt... Att läsa min engelska bok.. Fattar inte att jag har så svårt att ta tag i saker!!! Sen att jag måste läsa ut den till jag ska lämna in uppdrag 4 är inte det roligaste heller.. Men till slut så! 

I förrgår bar det ju av till Göttlaborg för att kolla in bil som vi kollat in, det sluta med att vi tog den. Kärlek vid första ögonkastet var det! Så nu är familjen utökad lite till då. Det ä en la go liten familj haha! P.S råder inte till att hälla upp kaffe i en åkande bil, risken att muggen välter och du får kaffe över skrevet är ganska stor.. Lite energi skadar ju dock inte ha ha ha! 

Saker att se fram emot är ju alltid bra att ha, och det har man ju! På Onsdag bär det av upp till stugan Lofsdalen, ska bli spännande när man hört så mycket om den osv. Älskar naturen uppåt! Hoppas på att få se renar igen haha! Systemkameran kommer såklart åka med. Sen ska vi hämta lite grejer hos mor, far och bruur så som en garderob, en skänk jag köpt till köket och min massagebänk. 
Sen vet jag inte om det är mycket mer att se fram emot. Måste bestämma mig om man ska fortsätta plugga eller inte. Ska jag inte det måste jag hitta jobb tills jag slutar den 11 Oktober. Usch jag hatar att ta beslut när man inte har en aning om vadfan man vill! Beslutångest = A heartbroker
Ska sett mig ner någon dag också och fixa lite nytt skit med bloggen. Behöver ju förnyas lite! Har ju stått och samlat damm. 

1 kommentar:

  1. Jag saknar att se dina bilder. Minns att du var en stor inspiration för naturbilder för mig och jag älskar att se dina bilder! Du peppar mig även till att börja gå ut och gå varje dag, även om jag inte har någon ork, haha :D

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.