30 september 2010

Creator

AF idag. Gick väll sådär. Gubben skrattade åt mig när han fick se vilket datum som min ungdomsgaranti skulle börja på och det var den 23 December! Kul kul. Nästan vecka ringer dom om möte så får se om man får någon bra person. Får hoppas, annars blir det bara mer Pain int the Ass! 
Snart dags att gå mot Malma där jag får skjuts till Eskilstuna, ska sova hos bror tills på Lördag. Har en hel del att göra där vilket känns skönt en att man bara sitter och degar!

Här kommer lite texter jag kom på i natt. Tack vare Torbjörn som fick mig att kolla in massa texter på en hemsida, dock var det kul hehe. 










Sen har man en trasig läpp! Vilket verkligen inte är skönt någonstans.
Mmmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.