2 september 2010

Renoverad

Yes, nu är bloggen renoverad igen. Tyckte den behövdes göra om och få ett tema. Eftersom den vackra höst är på väg så fick de bli det temat.
Sitter hemma hos Tobbe, han är väll antagligen på väg hem från skolan nu för han loggade ut från msn haha. Har inte gjort något annat en att suttit här och försökt få till bloggen. Kollat lite supernatural har vi gjort med innan han drog. Blir att fortsätta nu. Lite kul att Tobbe ligger 2 säsonger före mig så jag måste kolla ifatt honom haha lyckat! Serien är så grymt bra. Kollade lite på den när jag var mindre.

*Gillar man: Spöken, demoner och sådant är det den här serien man ska kolla på*

Tydligen bjudna hem till Tobbes polare för han fyller så ska dra dit i morgon. Lite sådär halv skrämmande eftersom jag inte känner någon här förutom då Tobbe haha!

Har även töjt örat enu en gång, så nu är de 10 mm. Vet inte riktigt om jag ska ha det eller inte får se om jag ångrar mig senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.