17 september 2010

Just waiting

Vaknade precis av att bror ringde men mobilen dog och så ringer han inte upp! Ska väll sätta på kaffe och glo tv till Tobbe kommer hem. Sista dagen hos bby idag... Det vrider sig i magen redan av saknad.. Kommer ju ta sjukt lång tid innan jag får träffa han igen.. Vilket jag verkligen inte ser fram emot att de ska göra! Ussssssssssssccccccchhhh....!!! Vill inte att de ska ta sån tiiiid! Hjärtat slår volter! Människan åker till Indien innan deras Höstlov också! Åhhh... Kommer vakna upp utan han nu och jag vill verkligen inte vakna ensam. Vill ha han där!! Ussscch.. Han är verkligen mitt allt. Älskar honom så enormt mycket! Det är verkligen han jag vill dela hela mitt liv med. Är verkligen rädd ibland att jag ska förlora honom, den största rädslan. Utan han i mitt liv är inte allt helt. Jag behöver verkligen min Skåning! Men jag saknar även familjen där hemma och jag vet att dom saknar mig enormt! Speciellt syster, tårögd när jag såg vad hon skrev på Facebook <3
Syster: vill att du ska hem nu :( tobbe får komma hit han är alltid välkommen hit, han får skolka eller nått! :( saknar dig jätte mycket.. vet att vi lär bråka lite när du kommer hem..men jag har verkligen insett nu hur jävla mycket du betyder för mig, tårar kommer ibland..låg i sängen igår och tände lampan i ditt rum och väntade på att du skulle komma till rummet.. aldrig saknat någon så mycket ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.