29 september 2010

In the night

Min rygg med en bild som jag hittade.
Min hand med ett hjärta jag hittade.
Min hand med en rökbrush som jag har på Photoshop.

Min rygg med bild på Wow expantionen Lich king.



Kattens syn på världen.

Använde mig av en bild jag tog på min kusins barn, sen bilden på jorden som jag hitta samt himlen.



Här använde jag också samma som på bilden ovanför fast på en bild som jag tog på kusinens katt.


Detta satt jag och höll på med i natt. Satt kanske runt 3-4 timmar och tryckte lite. Kommer nog snart mer för det var riktigt kul det där.

1 kommentar:

  1. jääklar vad cooooola bilder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ;D !! måste ses snart ! <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.