9 september 2010

Not sick

I natt låg jag vaken och såg rummet snurra och mådde illa så där när man är bakis. Inte direkt kul för man vaknade med det också. Bättre nu i alla fall.
Har skit tråkigt just nu för Tobbe är och kör.. Orkar inte spela för jag har fastnat totalt och blir bara arg och de orkar ja inte blir nu. Så det blir nog film eller något sånt.
Fixat biljett hem så åker hem den 18 sep. Vill inte hem men måste eftersom jag har tid på sjukhuset den 20:de. Not fun! Sen ska ju den jävel åka till Indien så kommer inte träffa han kanske förens Jullovet! DE är inte kul.. Saknadeeeen... Suck..
Ska försöka hälsa på Malin och dom på sjukhuset medan jag en då är där och kolla hur det är med lilla Nora!
Sen försöka fixa med ABF och Soc. Får be Tarja hjälpa mig med det. Måste fixa pengar..
Försöka få Hannah att komma och äta ny bakade fillimpor också! She loves it hehe!

Kollade på Grown ups igår, den var riktigt bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.