6 september 2010

The Game


Yes, precis vaknat och klockan är nu 13.22. Tidigare en vanligt. Snart kommer Tobbe hem från skolan, ska nog spela lite innan han kommer.Har börjar spela Allods som ja tycker är ett skit roligt spel, riktigt fränt också. Det är faktiskt lite som Wow. Tror faktiskt dom har fått lite inspiration där ifrån. Helt gratis är det med. Tycker den onda sidan har riktigt häftiga raser. Här har ni dom: http://allods.gpotato.com/?m=game&a=faction
Sen finns de olika klasser man kan vara också. Jag är en: http://allods.gpotato.com/?m=game&a=arisen dom är riktigt grymma! Dom är som undeads från Wow fast dom här ser mycket grymmare ut en från Wow. Sen är jag också: http://allods.gpotato.com/?m=game&a=elf Dom ser dock lite töntiga ut, men dom är riktigt schysta att spela. Dom är lite som Bloodelf från Wow fast dom här har såna där vingar. Är man Demonologist så kan man summona ett skit fult
pet. En gammal gravgrävare typ.
Det tar dock mycket längre tid att Lvla i det här spelet och man får inte lika mycket spells som i Wow. Men man klara sig bra en då med dom man har. För dom som kan ha riktigt bra grafik borde köra det här för det kan nog se riktigt bra ut en vad det gör då.


Min Elven- Demonologist. Där har jag inte riktigt kommit igång med den.

Min Arisen - Occultist.


Ska försöka köpa hårfärg och då blir det lite mer mörkröd färg i håret. Hade världens problem med vad jag skulle färga för färg. Fattar inte vad som är så svårt egentligen, det är ju inte jordens undergång om man inte skulle trivas. Men en då är det rätt svårt att färga tillbaka till rött för de krävs mycket avfärgning och grejer. Som man just nu inte har råd med. Men men det blir den jag hittar i affären sen. Ska kolla med Tobbe om vi kan köpa det idag så får jag de gjort. Har samlat ihop lite bilder jag ska försöka få ihop och se hur bra man är, se hur det går.
Tobbe ska till Indien på Höstlovet så kommer inte träffa han på ett tag och han kommer inte upp till mig. Kommer sakna honom så grymt mycket... Dom ska göra något med FN eller vad det är i 2 veckor.
Har fått tid hos Nevrologen den 20 september så måste snart åka hem, vill inte direkt. Men det har tagit ett bra tag nu att få tid så måste väll. Får se om dom tar tag i det här nu eller om det blir som det brukar att som skyller på sömnen.
Lilla Nora ligger på Uppsalas sjukhus efter att ha trillar ner för trappan och fått en spricka i huvudet. Hon mår bra och är uppe och går nu. Men kommer bli jobbigare längre fram eftersom hon inte får trilla för det kan vara farligt. Vet inte så mycket en men lilla pluttan är stark så. Inte så lätt att få stop på en 3 åring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.