26 september 2010

Lip of pain




Hello





Resultatet
Idag har man faktiskt varit rätt aktiv av sig! Samt igår. Igår så åkte man in till Malma för att handla åt mor. Sen idag har man städat, målat, satt upp hyllor i rummet och sedan suttit och redigerat bilder. Så man har i alla fall fått dagen att gått! I morgon blir det att ringa Kubben om jobb. Vilket jag inte vill för jag hatar verkligen att ringa folk men måste man så måste man. Sen blir det AF på Tisdag för att gå på deras infomöte..!
Nu så har min tatueringsskiss hamnat helt och hållet på Oskars ben, han är grymt nöjd. Den vart riktigt bra också. Blir att åka och fota han med tatueringen så man ser den ordentligt.

Skissen




Ser ut som ja har varit i slagsmål för min läpp är helt uppsväld på vänstra sidan. Känner sig verkligen super sexig också. Ont som satan gör det med. Vägrar att försvinna.

 










Som vanligt när jag har tråkigt så sätter man sig framför Photoshop och pysslar.




I want to taste you




Over and out












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.