27 juni 2011

I can´t hold it in

Nu kanske jag kommer skämma ut dig eller något men ja har varnat dig att jag skulle göra vad som helst tills du släpper din tystnad... Vill du ha bevis på hur mycket du betyder för mig here we go! Du har betytt så enormt jävla mycket för mig. Ända sedan första dagen vi träffades i gymnasiet. Du har alltid funnits där efter alla dessa år. Du har stått ut som vissa andra aldrig gjort. Du har visat att det finns änglar på riktigt! När jag gråtit som mest och torkat mina tårar och hjälpt, du stod vid min sida vid den hårdaste tiden i mitt liv var då min älskade Twin hamnade på sjukhuset. Vet att jag varit en idiot ibland, vart så äckligt blind av allt som varit. Att vakna upp bredvid dig gör att man aldrig vill resa sig utan bara ligga där och veta att du verkligen är där! Att vara med dig gör att man bara sitter och ler inombords av lycka! Du är ett enormt ljus!
Men din tystnad som blivit gör mig så rädd, vill inte förlora dig!! Det skulle förstöra hela min värld! Nu går min puls i 200 så som din gjorde. Håller mitt tålamod även fast kanske inte märkts av. Men jag vill verkligen vara en del av ditt liv, hur det en slutar. Mina känslor för dig är starkare en aldrig förr. Är inte dina starka längre så förstår jag. Vill bara att du skulle veta hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag verkligen gillar dig.. Mer en det kanske. Vill att alla andra ska veta med, att det är dig mitt hjärta slå för hur det en blir. En person som dig finns inte.
Jag vill står där i regnet och känna dropparna rinna ner över ansiktet med dig Johan…
My Sugarcane.
Handps

1 kommentar:

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.