17 juni 2011

Speed up!

P030610_16.28_[01]
Träningen denna vecka har varit riktigt jäkla brutal! Varit på gymmet varenda dag förutom Idag då vi gick till Vilsta sedan 1 mil är. Så gick mer en 1 mil idag i regn. Men det gjorde inte så mycket det var rätt härligt fast man hade hela världens regnvatten i skorna efter det! Snackade kost och grejer med John hela vägen, har gjort en rätt stor ändring i den. Äter väldigt väldigt sällan godis. Vilket är skit skönt, sen börja ätit nyttigare en förut. Så ska testa lite annat som man kommit på. Förstår inte varför man ska bli små sur över att jag ändrar kost? “Du är ju så smal” So?! Jag kanske inte är nöjd och ja kanske vill leva hälsosamt, bara för jag inte äter pizza och sådana saker.

Idag tog jag till mig och städade rummet + garderoben ( Like a bomb ).
Skönt när det väl är gjort som sagt. Tänkt att sätta mig och rita lite vilket jag inte gjort på sjukt länge! Men nu har man lite tid över så.
Har även utökat min “fina” hörna i rummet. Nu har jag laptoppen, en extra skärm, 2 tangentbord och ett par högtalar ( Skit mysigt när man hör musiken bakom sig ). Tagit in en tv också i rummet och ställt den vid sägen så man kan lira lite old fashion Ps2 för att fördriva tid.
IMG_6470


P130611_16.08


Såhär ligger det även till. Just nu har jag inte tid att tänka så mycket på tatueringsyrket. Har sannolikt en Byggutbildning på G vilket kommer ligga som prio ett. Så det skulle vara hyggligt om ni inte kommer och “tjatar” om tatueringar. Kanske gör en del besvikna nu men vill verkligen detta och vill utöka mina vidder. Hoppas ni förstår! Men kommer inte lägg ner det helt och hållet.

 

 

P120510_15.00

Miss you 2, ni var dom spralligaste sötnosarna som någonsin funnits, riktiga busungar. The love they had!

1 kommentar:

  1. Alltså, jag är typ kär i ditt rum och jag hoppas att byggarbetet går bra! :D

    Och katterna var söta D:

    I miss you, superhero Elina <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.