22 juni 2011

Suck.

byxor

Veckan är snart slut vilket är skit skönt. Har nog tränat lite för hårt på gymmet vilket menas med 5 dagar i veckan, tränar 2 gånger om dagen. Gymmet samt joggning. Idag sitter man med träningsvärk i magen vilket inte var riktigt meningen så varenda muskel är svälld där så svårt att andas och grejer. And It doesn´t look nice, ser ut som fina kulmagen bara för det. Stör mig satan på det. Annars har jag bara fuckat benet på något sätt men det hindrar mig inte från att träna på gymmet i morgon. Får ta hissen upp till omklädningsrummet. Dock blev det inge Vilsta milen för mig då men har sällskap av John så är glad ändå. Vart dock vilodag idag, alla var så på det här med att vila haha. Yeah yeah! Får se om man sitter mycket still när man far hem till landet i morgon kväll.
Har inte hört ett piss om utbildningen vilket är riiiiktigt irriterande. Men det kommer väll så småningom. Gick och köpte mig ett par skit sköna brallor här i veckan! Gillar!

Åhhhh, hatar att sitta still och bli rastlös. Alla tankar bara slår en i ansiktet man har skit svårt att tagga ner fast man behöver det! Blir galen. Ångest bara väller över en. Varför är det såhär nu! Eller vet typ varför men inget jag tänker sitta och yttra mig här om men ändå. Hoppas verkligen det blir bättre efter helgen. Så trött och vet inte vad man ska riktigt ta sig till.
Detta är anledningen till att jag inte kan bo ensam eller vara ensam under en längre tid. Hmf!

Nehe, nu ska jag sluta sitta här och klaga och fortsätta kolla film och hoppas på att magen ska lugna ner sig och man själv ska komma på andra tanker! Ifs kan tänka lite positivt, pengar i morgon och sedan hemfärd på kvällen, dock jävligt sent men i alla fall. Missing sis and mom! 

1 kommentar:

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.