3 juni 2011

Step Up

Allt har gått så grymt snabbt. Gått några veckor på Nuevo och det har vart så enorma förändringar i mitt liv. Bara några dagar! Helt otroligt. Snart kommer man hamna på byggutbildning, där blir det inriktning plattsättare/läggare. Inte riktigt mitt område men vill ha något riktigt fysiskt och sen är det något nytt. Ska bli intressant!
Träningen går mycket framåt. Crosstrainer i Måndags, armar och Crosstrainer i Tisdags, promenad på 1 mil med John och Stefan i Vilsta. Det var ett riktigt äventyr kan jag säga, garvade som satan!! Haha. Knasiga pojkar. Idag vart det Crosstrainer och armar igen. Så att aa det gå framåt. Sen måste man tänka på det här med Engelskan som ska pluggas men vet inte riktigt hur det kommer bli med den nu när man börjar på Utbildningen, hm hm.

Helgen blir att spenderas hemma här på landet för jag fann inte stan så intressant. Blev lite sola och så idag med. I morgon ska man ligga och grillas ute på gräsmattan igen, plugga lite på samma gång kanske? Hmm.

Tog lite bilder när jag och mor var ute och gick idag. Inte så stiliga kanske men men! Enjoy.
IMG_6356
IMG_6359
IMG_6365
IMG_6369
IMG_6383
IMG_6386
IMG_6423
IMG_6371

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.