26 juni 2011

Midsommar

IMG_6677

Midsommar
Ens midsommar blev ju inte som planerat men den blev ju inte dåligt för det. Bara det att sen satt man där med linne, tjocktröja, jacka, fliströja och sedan en filt på det. Man kan säga att jag frös! Sen började ju halsen säga nej också så värre blev det. Men vi körde 5 kamp och åt lite. Satt och kollade på alla fulla och glada. Sen drog jag och mor oss hemåt. Dom höll i gång till på morgonen dagen efter! Sjuk släkt man har!

Just nu sitter jag hemma hos bror och är förkyld. Inte kul för fem jävla öre för det hindrar mig från att träna vilket verkligen inte gillas. Men det har inte hindrat mig från att promenera i alla fall. Så i morgon blir det inget gymande för mig. Dock stan med John sedan beger jag mig hemåt tillbaka till landet. Denna vecka ser knas ut men ska försöka få den att bli bra på något sätt. Kommer behöva cykla ut till bussen ett par mornar. Motion, det gillar vi! Men gå upp på morgonen är en annan femma..

Här kommer lite sommarbilder
IMG_6691
IMG_6694
IMG_6695
IMG_6700
IMG_6705
IMG_6707
IMG_6710
IMG_6715
IMG_6722
IMG_6717

1 kommentar:

  1. Gillar bilderna sjukt mycket och jag hoppas att du snart kryar på dig! <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.