28 juni 2011

Lost.

IMG_6747

Har tagit mig igenom dagen rätt bra. Satt inte mycket still kan man säga och värmen tog extra på en också. Men det gjorde inte så mycket förutom vägen hem sen, cyklade som en tok. Var så trött och utmattad.
Köpte ny läppiercing för den andra hade börja krypa in i läppen, inte skönt. Men denna blev lite för lång. Får ha den så länge tills läppen blivit lite bättre. Solade en stund med men det var för mycket så gick in.
I morgon blir det iväg till Sundbyholm och sola men folket. Hoppas kanske på liiite svalare väder? Skulle inte vara så illa.
När jag låg inne i soffan kommer mor och säger att ja måste komma ut och då hördes ett as konstigt ljud och så tittar man upp och får syn på luftballongen som är påväg in i trädet vid huset! Skrattade lite smått.
Hatar att fingret fortfarande gör ont efter gårdagen. Hm inte lätt inte.

IMG_0027

Vet inte vad jag ska tänka eller tro. Vet inte vad jag ska göra mer. Känns som ett oändligt lidande. Ett sakta lidande. Är kanske inte menad att ha någon fin och bra människa i mitt liv. Att få känna kärleken igen. Mina chanser är kanske slut. Känns verkligen som det nu. För tystnaden tar kål på mig. Sliter ut allt. Love dosn´t exist for me anymore.. Lost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.