10 november 2011

Beat it

Photo_00009
Dagen ville mig inge väl idag. Pluggandet känns som det bara är stop på, går bara inte. Försökte snacka med läraren idag men det gick ju fan inge vidare kan man ju inte påstå. Var nog inte bara jag som tyckte. Så sitter här vet knappt vad jag ska göra med gråten i halsen eller nej illska i hela kroppen snarare. Vill bara härifrån just nu. Jag vill vara hos den enda människa som får mig att må bra.
Somnade på lektion också samt direkt när ja kom till bror ända till man skulle hem. Så det är kanske tur att man är “ ledig “ i morgon. Kommer inte vara ledig måste börja med enhet 2 också. Försöka ta sig en morgon springrunda. Var ute och sprang med mamma nu ikväll. Hade glömt bort hur skönt det var eftersom på senaste tiden har det varit promenad/powewalk och cykling.

Men åååh vafan gör jag!! Måste plugga.. Suck ibland blir man bara för jävla trött på sig själv.

1 kommentar:

  1. Du borde kunna åka till personen som får dig att må bra :C

    Du kommer klara det <3

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.