25 november 2011

.Set it on fire.

baby-with-tattoo

Om man inte kan göra dom större får man försöka göra dom snyggare! I morgon kör vi igen.
Set it on fire!

Idag har det fan inte hänt mycket, fick typ halft sova ut i alla fall! Vaknade med sjuk huvudvärk och värk i kroppen av någon anledning. Men det hindrade mig inte från att gå och sedan ta en cykeltur + lite styrketräning.

Nästa vecka ser helt jävla knas ut, går bara måndag sen är det egna studier hela veckan om man inte skrivit helt jävla snett men det tror jag inte i alla fall!

Har inte mycket alls att tillägga förutom att jag förstod att det är bara inte meningen. Får väll leva med det antar jag.

1 kommentar:

  1. Du vet vart jag finns om du vill prata <3

    Och chill med en sådan vecka! Och det suger att vakna upp med huvudvärk >:

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.