19 november 2011

No deep sleep

image_0001A
Samma sak var helg, vaknar skit tidigt. Ligger kvar i sängen men då börjar det som vanligt, somnar vaknar, somnar vaknar, och så kommer det skit skumma drömmar bara för det.
Likadant på kvällarna. Hamnar inte i djup sömn det är då drömmarna blir knasiga och inte så trevliga. Därför man vaknar sittande eller liggande gråtandes ( eller börjar gråta direkt när man vaknar ), vaknar med samma smärta som i drömmen eller rädslan. Vakna upp men rena paniken, rädslan, hjärtat klappar i 120 blås. är det någon i rummet, har något hänt eller vad är det frågan om?! Hatar skiten i alla fall. Har haft tur nu på ett tag. Nu är det bara dom där konstiga drömmarna.
But I starting to know what they mean.
Usch lika tråkig helg som vanligt. Ska snart ut och jogga med mor, ska tydligt ut och kolla gran? Bättre sent en aldrig. Skulle tydligen få köpa en av några som håller på att hugga ner sig skog här. fan snart första advent, redan nästa helg liksom. SNART JUL! Myss myys. Uhhh.. Har köpt 1 julklapp redan, vet 2 andra och sedan är det 2 till som jag inte har den blekaste vafan man ska hitta på att köpa. Får väll se vad man kommer fram till. Kollade mitt saldo igår, det var inte kul.. Vart depp satan. Vist får pengar nästa vecka men måste snåla som fan med dom är i December får man ännu mindre.. Måste söka om CSN i December.. Hatar dom små jävlarna.
Får se om man dra till bror å bubblar och skit med lite folkz. Är lite små saaad för mitt Julkaffe är snart sluuut.. Har typ inte råd med nytt så det får man väll ta och önska sig i julklapp! Mååååste ha såå jäävla satans gott så det är sjukt.. DAMN!

Fick reda på igår att man blev Godkänd på uppsatsen man fick sammanbrott för och sedan antagligen en annan med. Tidspress sådär är fan inte kul och vet vart det leder till. Får man bara lite tid så klarnar det men det är inget för den här läraren. Men nu var personen snäll så jag kunde få visa en grej muntligt. Det är såna här tillfällen man kommer på hur idiotisk man är, att man inte kan klara av tidspress. Det tar tvär stop så blir man som en satans jävla 3 åring på nytt. Man bara bryter ihop och nästan spyr. MEEN nu klara man ju det så lägger det där åt sidan.
Vill passa på att säga att även min TIGER är en extremt duktig person som klarade sitt prov som hon aldrig trodde hon skulle, du är så duktig! Happy for yooou <3
Satt och pysslade lite med mitt fotoalbum: Things I want to remember. Blir glad men känner en enorm saknad när man kollar i det. Fina minnen man vill tillbaka till. People that I loved and loves.


Varför utsätter jag mig för saker man vet att man antagligen kommer få ångra. Är det för allt går så snabbt, eller är man bara idiotisk och tror på så mycket? Rädsla bara kanske. Jobbigt är det i alla fall. Får se om det slutar som vanligt. Just nu känns det som det, no funny feeling.

1 kommentar:

  1. Jag blev skitglad när jag fick ditt sms om att du blev godkänd! :D
    Sa ju att du skulle klara det, bästa Superhero! <3

    Och haha, tack <3 Blev glad när jag läste att du hade nämnt mig, haha. Du är så söt! :D

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.