8 november 2011

Smak av julen

IMG_8481

Jag har nog hittat det godaste kaffet ever! Fick något ryck att gå in på Kaffe och te handeln i stan, eller har mer eller mindre vela gått in där många gånger men aldrig blivit av så hittade jag detta, kaffe med smak av jul och sedan ett annat med smak av smörkola! Kände ett tvång att köpa det. Älskar jul, kaffe och kanel so why not! Sen den där med smörkola var bara för det lät förjävla knas så hah. Jag och bror testade smörkolan hemma hos han, kunde inte förknippa smaken med något men så kom bror på att det smakade Dooleys haha. Då mådde man lite smått illa men det var riktigt gott! Skulle vara ännu godare med skummad mjölk med lite kanel uppepå! När jag kom hem testade jag Julkaffet. Seriöst det är nog det bästa jag någonsin smakat ( i kaffe väg ). Sååååå sååå gott, får jul känsla i hela kroppen. Typ smakar lite glögg. Aa nej här med min favorit! Dock inte så billigt direkt så det svider smått. Hittade även en kaffe bok jag vill ha. Dock kommer man nog inte få den för den var inte så billig direkt. Hmf! That suuuucks! Var egentligen meningen att man skulle köpa det man behövde som typ trosor och shit meeeen kollade på det, hittade inga som var i min size och som jag fastnade för så det gick inte. Istället kunde jag fan inte hålla mig från att köpa en tröja jag länge letat efter och som var på rea! Fick bli den.

fjkg

Va inte bra det gick i morse, det är en jävla tur man har sin super underbara Carebear som ringde och väckte en annars hade man försovit sig så hårt. Skulle gått upp tio i fem men när han ringde var klocka fem över halv fem istället. Typ kasta sig upp ur sängen. Men när man kom in till stan till bror så la jag mig på soffan och var ännu tröttare så tänkte “varför inte sova en stund”. Aa jooo men det gick ju bra, kom tjugo minuter försent till skolan. Förstår inte varför man har gått och blivit så jävla trött.. Aja tur att man har hemmastudier i morgon. Måste sätta mig redan nu och börja med uppgiften som egentligen ska vara klar i morgon men det lär inte hända. Har ingen bok en så får leta på nätet. Min underbara Carebear hjälper mig om ja vill också så det kan ju gå lite snabbare då. Hade tänkt att ta en träningsdag i morgon om det inte är allt för kallt. Hoppas inte, idag var det sådär vidrigt rå kallt. Kan det inte bara komma snö istället. Hmmmmmm!
I morgon kommer syrran hem också och DÅ kommer man få sig en GRATIS nagelförlängning! Det är fan inte illa pinkat. Dock har mina naglar blivit långa igen efter att ha fått klippa av dom pga av praktik såå känns lite små sad men vafan det är ju gratis och blir nog snyggt!

Hah, bara för att du är så jävla fin och underbar no matter what!
IMAG0556

1 kommentar:

  1. Skulle också vilja smaka det där jul kaffet, lätt ju gott ^^ btw är det tröjan på bilden du köpte? i så fall vill jag nog ha den :P

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.