16 november 2011

Kommunikation för professionella? Hah

acheesements_china
Lite rolig lektion man hade idag. Vi snackade om Kommunikation, hur man för ett professionellt samtal. Skulle vara 3 st i en grupp för att rollspela lite. Det var jag, Yenni och Ida hah bästa man kan sätta ihop när det gäller rollspel. Yenni är bra på skiten, Ida blir nervös men är bra på att spela den “tokiga” haha och jag kan bara inte hålla mig från att as garva hur seriös man än är. Det där spårade ur totalt, fick fram ordet frontallobsabstinens HAHA men var meningen att man skulle säga frontallobsdemens! Jävla skillnad det där hah. Aa nej det var är bra lektion förutom att man var redigt jävla trött brud!

Slutade tidigt så drog mig hem till bror, kommer dit och han springer runt som en galen tupp. Min fråga var: Va fan gör du? Hans svar: Måste hinna med dittan och dattan och bla bla bla kan du hjälpa mig?. Är då en snäll och hjälpsam syrra så ställde mig och började diska, det var inte så mycket så. Hinner pusta ut en stund sen säger han: Fan kommer inte hinna göra matlåda, kan inte du göra den?!. Jooo meen varför inte. Han fick då kycklingbitar i gräddsås som innehöll, paprikapulver, lite curry, svartpeppar, salt och cayennpeppar. Till det var det spagetti för han hade inte så mycket annat men det visade sig att det var riktigt uppskattat. Blir alltid lika glad när han älskar min mat jag gör!  MEN efter det fick man sig en lugn stund, en stund i alla fall. Han och kolla ett Supernatural sen var det bara att sticka till affären för att handla mat eller aa saker. Pengarna försvann iväg kan man säga.. I december får man mkt mkt mindre pengar en vad som man egentligen ska få och THAT SUCKS! Dagen efter julafton också. Not cool…
Magen har gjort vidrigt ont idag av någon anledning, tror inte man tål päron. Måste ha varit det eller stress eller vet inte. Skit samma! Ledig i morgon och Fredag tjohooo. I morgon blir det att cykla till mors jobb för att ha något att göra, sen hem och sätta igång pluggandet har inlämning.
Fredag vette faaan vad som händer. Kanske försöka sova ut? Hmm får väll allt se.

Zombie notes! Credits_ZombieNoteZombieNote2ZombieNote4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.