14 november 2011

CRAZzzyYYY!

Zombatar_1




<---- Fyfan vist är min zombie HOT!





Såg för en stund sen att Plants vs Zombies 2 finns, så det var ju bara att fixa! Glömde totalt bort tiden och ser nu att klockan är snart ett på natten. OPS! Näää orkar faktiskt inte bry mig för jag tror inte det blir någon skola för mig idag. Pappa kände sig inge bra igår och sa att han skulle ringa om han skulle te jobbet men tror inte det blir så. Ingen skjuts = väldigt svårt att ta sig till plugget. Sen vart det ju inte mycket sova igår natt heller och klarade ju plugget rätt bra för det i alla fall. Så kan lika gärna nörda ett tag till! Because I´m CRAZZZY!! Den där gubben är lite het. Ölmage Ragnar hahaha!
Fyfan halsen känns skit skum och träningsvärken skriker i kroppen. Men de ä niiice!

yiopp

2 kommentarer:

  1. Zombiespel låter awesome! :D

    Just det, jag har en ny bloggis! :D
    singforme.blogg.se <- den jag kommer använda i framtiden :o

    SvaraRadera

Kommentera inte Anonymt, ändra skriver ni namn ( eller trycker på Namn/Webbadress när ni ska kommentera.
Kul att du tänker kommentera! Uppskattas.